dijous, 2 d’agost del 2012

VACANCES IMPROVISADES

SOS! SOS! Envio un missatge de socors urgent a la blogosfera! Dilluns marxo de vacances a l'estranger i no tinc res organitzat! Ooooooh, déu meu!

El cas és que havíem de sortir la setmana del 20 d'agost, en cotxe, xino-xano, cap a les Europes: dubtàvem entre la vall del Loira i el sud de Suïssa. I ara, de cop i volta, paf!, canvi de plans en dos dies i empescat on aniràs i què faràs durant una setmana!

Estic buscant per totes les biblioteques de la zona (Penedès i Baix Llobregat) i les guies Lonely Planet estan toooootes prestades (la resta no m'interessen gaire: acostumen a ser de l'any de la picor, la meitat de les coses ja no funcionen o no existeixen i, de retruc, t'expliquen estupideses que no vénen al cas). Quin drama! Què passa? Que potser tothom ha decidit marxar a França i a Suïssa precisament aquest estiu?!!

Algú hi ha estat? Em podríeu donar un cop de mà?*


*S'accepten propostes, parers, consells, suggeriments, prohibicions, trucs, opinions, recomanacions, judicis... Qualsevol cosa serà benvinguda. Gràcies per avançat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada