dimecres, 16 de maig del 2012

COM UNES VACANCES

Heu anat mai de vacances a l'estranger enganxats a un llibre de prop de mil pàgines? Doncs jo sí, i em fa molta ràbia no poder traginar-lo a la bossa de mà perquè és massa gros!

Quan ho he fet algun cop, m'he hagut d'esperar al vespre per llegir-lo, perquè les espatlles, al segon dia, no em donaven permís per suportar cap més pes, a part de la cartera, el mòbil i la funda de les ulleres. En arribar a l'habitació, al vespre, com que estic cansada de ramblejar amunt i avall, se'm tanquen els ulls a la cinquena pàgina. I això em fa molta ràbia!

Així doncs, tot i que estic llegint Jo confesso, faré un petit parèntesi i el deixaré aparcat (amb un ai al cor que no m'aguanto!) per poder traginar-ne un de més petit. Acabo de tornar de la biblioteca amb un de l'Imma Monsó: Com unes vacances. Espero gaudir del llibre i dels quatre dies com unes vacances de veritat a la Ciutat Eterna.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada