dijous, 31 de maig del 2012

LA MEVA CRISI

Estic en plena crisi: deixo les classes a la universitat. 

Feia dies que hi donava voltes i voltes, i no n'acabava de treure l'entrellat. L'últim incident em va fer acabar de decidir. Ja sé que potser sembla una bajanada, però això és com la petita gota que fa vessar el got. És a dir, que ja era ple de feia temps.

Ara bé: sóc inquieta de mena i ja estic pensant a muntar-me una barraqueta a les tardes, quan surti del Servei. Potser estic embolicant la troca i, amb els projectes de p/maternitat, no s'hi avé gaire... Però jo no puc quedar-me un any de braços plegats! 

M'estic informant sobre drets i deures fiscals dels autònoms (el gestor encara no m'ha respost: el meu cas és una mica atípic. Bé, més que atípic, és poc habitual en el meu ram. Si busquem alguna cosa semblant, podria posar l'exemple dels metges que treballen a la Seguretat Social al matí i obren la consulta a les tardes). A més, aquesta setmana faré dos cursos de formació: un sobre màrqueting 2.0 i l'altre sobre professionalització de la traducció. 

En principi, vull centrar la feina en la correcció del català i del castellà, que és la meva especialitat, però no descarto traduir del francès, de l'alemany o fins i tot de l'anglès (de fet, vaig estudiar per a això!).

Ja ho diuen, ja, que crisi vol dir 'canvi', i jo estic en plena crisi!


2 comentaris:

  1. Sóc del parer que els canvis, tard o d'hora, acaben sent positius, així que enhorabona per la decisió i ànims!

    ResponElimina
  2. Gràcies pel comentari!

    Doncs sí, aquest canvi, tot i que em fa un cert respecte, em fa molta il·lusió i és una cosa que sempre havia volgut provar.

    Ara m'estic informant i, quan tingui al dia els quatre serrellots que no domino gaire, a pencar!

    ResponElimina